Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 1 (2018-5)
The Explanation of the Components of the E-Learning System and its Relationship with the Satisfaction of Faculty Members in Payame Noor University
تبیین مولفههای سامانه آموزش الکترونیکی و رابطه آن با رضایت اساتید دردانشگاه پیام نور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessment of the Implementation of the Standards of the World Federation of Medical Education (WFME) during the Internship Period of One of the Tehran University of Medical Sciences
بررسی میزان تحقق استانداردهای فدراسیون جهانی آموزش پزشکی (WFME) در دوره دستیاری داخلی یکی از دانشگاههای علوم پزشکی تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Relationship between Achievement Motivation and Academic Burnout Mediating Role of Self-Efficacy Tehran University students
رابطه انگیزش پیشرفت و فرسودگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Academic Burnout and its Relationship with Cognitive Emotion Regulation Strategies and Academic Resilience Students of Shahrekord University of Medical Sciences
بررسی فرسودگی تحصیلی و رابطه آن با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تابآوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Self-compassion, Social Support and Hope with Persecution of Nursing Students
رابطه شفقت خود، حمایت اجتماعی و امیدواری با تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Study of the Role of Myers/Briggs Personality Traits in Predicting Students' Academic Procrastination in Tabriz University of Medical Sciences
بررسی نقش تیپهای شخصیتی مایرز/بریگز در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of Training Program based on Cognitive- Behavior Approach on Academic Emotions in Students with Academic Self-Defeating Behaviors
اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر هیجانهای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Surveying the Relationship between Psychological Capital and Academic Resiliency with Internet Addiction of Students
بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی و تاب آوری تحصیلی با اعتیاد به اینترنت دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of self-Monitoring Strategy on Students ' Social Anxiety Disorder
اثر بخشی آموزش تکنیک خودنظارتی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and Validating the Components of the Coaching Skill among Faculty Members of Medical Sciences University of Isfahan
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای مهارت مربی گری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Hierarchical Analysis of Factors affecting Medical Student’s Absenteeism, by Focusing on University System
تحلیل سلسله مراتبی عوامل مؤثر بر دانشگاه گریزی دانشجویان علوم پزشکی با تمرکز بر سیستم دانشگاهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Mentorship Program on Stressors and Self-Confidence of Nursing Students in the Clinical Settings in 2015-2016
تأثیر برنامه منتور شیب بر عوامل تنش زا و میزان اعتماد به نفس دانشجویان پرستاری درمحیط بالینی سال 95-94
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The prediction of academic burnout based on the emotion dysregulation and social support in nursing students
پیشبینی فرسودگی تحصیلی بر اساس دشواری تنظیم هیجان و حمایت اجتماعی در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Educational and Research Competencies Required by Students to Succeed in College Life
شایستگیهای آموزشی و پژوهشی مورد نیاز دانشجویان برای موفقیت در زندگی دانشگاهی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A comparative study of application measure of effective teaching components by faculty members of Isfahan University based on the results of " Students’ evaluation" and " professors’ Self-evaluation"
بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان بر اساس نتایج "ارزشیابی دانشجویان" و "خودارزیابی استادان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Anticipating University students' academic performance based on their cognitive style and academic procrastination
پیش بینی عملکرد درسی دانشجویان براساس سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Satisfaction of Undergraduate Midwifery Students of Shiraz University of Medical Sciences from Clinical Evaluation using LOGBOOK
رضایتمندی دانشجویان مقطع کارشناسی مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارزشیابی بالینی به روش دفترچه ثبت مهارتهای بالینی (LOGBOOK)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The reflection of professional ethics in undergraduate nursing textbooks
بازتاب اخلاق حرفهای در کتب درسی رشته پرستاری در دوره کارشناسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Prediction of Internal-External Motivation for Learning Based on Attribution Styles and Self-Efficacy in Medical Sciences Students
پیش بینی انگیزش درونی- بیرونی برای یادگیری بر اساس سبکهای اسنادی و خودکارآمدی در دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Breath’s Thinking Strategies Training on Subjective Well-Being and Tolerance of Ambigutiy Among Female Secondary High Schools Students in Khorramabad City
تأثیر آموزش راهبردهای وسعتبخشی تفکر بر بهزیستی ذهنی و تحمل ابهام دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles