Journal archive for Google Scholar Robot!
Education Strategies in Medical Sciences
دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 17, Number 5 (2024-11)
Investigation the communication between Professor and Student and its Relationship with Demografic Characteristics in Medical Students of Islamic Azad University of Qom, 2022
بررسی مهارت های ارتباطی استاد و دانشجو و ارتباط آن با ویژگیهای زمینهای از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال 1401
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mechanisms for the development of educational justice based on the fundamental transformation of education
سازوکارهای توسعه عدالت آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigation of the relationship between academic satisfaction with academic engagement and explanatory optimism in students
بررسی رابطه بین رضایت از رشته تحصیلی با درگیری تحصیلی و خوشبینی تبیینی در دانشجویان علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Challenges and Solutions to Improve the Quality of Medical Education to enhance the International Ranking of Iranian Universities of Medical Sciences: A Qualitative Study
شناسایی چالش ها و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش پزشکی در جهت ارتقای رتبه بندی بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی ایران: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling Medical Sciences Students’ Academic Engagement based on Perceived Teacher's Support and Academic Self-Efficacy
مدلیابی درگیری تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر اساس ادراک از حمایت اساتید و خودکارآمدی تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing the EXTERNAL Career Pattern of University Faculty Members: A Qualitative Study
طراحی الگوی کارراهه شغلی بیرونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Conceptual Model of Design Thinking in Basic Science Education using a Meta Synthesis Approach
شناسایی مدل مفهومیِ تفکر طراحی در آموزش علوم پایه با استفاده از رویکرد فراترکیب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the views of operating room students about their job diagnostic and job motivation
مقایسه دیدگاه دانشجویان رشته اتاق عمل در مورد شناخت شغلی و انگیزش حرفه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the key competencies of faculty members in order to education for sustainability, case study: Technical and Vocational University
واکاوی شایستگی های کلیدی اعضای هیأت علمی به منظور آموزش برای پایداری، مورد مطالعه: دانشگاه فنی و حرفه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of self-esteem and emotion regulation in predicting student,s academic procrastination
نقش حرمت خود و خودتنظیمی هیجان در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles